loading...
عاشقان والیبال ایران
عشق والیبال بازدید : 85 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

 

کولاکوویچ: امیدوارم تیمم به نیمه نهایی برسد

 

ایگور کولاکوویچ  سرمربی  تیم ملی والیبال صربستان امیدوار است تیمش  به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان برسد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال در آستانه دیدار افتتاحیه هجدهمین دوره رقابتهای مردان جهان گفت:«امیدورام تیمم تا مرحله نیمه نهایی این دوره مسابقات بالا بیاید.»

وی هفت تیم را کاندیدای قهرمانی این رقابت ها کرد:«دوست دارم یکی از هفت تیم لهستان، ایتالیا، آلمان، آرژانتین ، روسیه، برزیل یا صربستان قهرمان شوند.»

هجدهمین دوره مسابقات والیبال مردان جهان با حضور 24 تیم در چهار گروه  از فردا در لهستان شروع می شود.

عشق والیبال بازدید : 33 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

 

میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است تیم ملی الان سرحال شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده تیم ملی کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: «با دو بازی که مقابل استرالیا داشتیم، تیم وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده است و آماده مسابقه های قهرمانی جهانی است. ولی تا بازی های شروع نشود، باز هم هیچی معلوم نیست. بعداز لیگ جهانی  سفر امریکا به خاطر مسافت زیاد، آب و هوا و اختلاف ساعت بچه ها را خیلی خسته کرد ولی خدا را شکر این دو بازی نشان داد که بچه هاخیلی سرحال و آماده اند برای مسابقات قهرمانی جهان». 

وی تصریح کرد:«شرایط تیم  حالا خیلی از قبل فرق کرده. هر جور شده باید خودمان را برای مسابقات آماده کنیم. در این دو سه روز مهلت مانده تا مسابقات، باید بهتر کار می کنیم تا بیشتر آماده شویم. تیم ما بازیکنان باتجربه ای دارد. بازیکنان به حدی رسیده اند که خودشان را با هر شرایطی وفق می دهند. فکر می کنم تجربه بازیکنان به دادمان رسید و ورق را برگرداند . » 

 

دریافت کننده ملی پوش جلسه قبل از بازی  دوم را مفید دانست و اظهار کرد :«آقای کواچ در جلسه بعدازبازی اول و قبل از بازی دوم با استرالیا نقاط ضعف ما را گوشزد کرد. ما در بازی، تنها می خواهیم دفاع کنیم یا اسپک بزنیم یا دریافت خوب کنیم بدون درک صحیح . اماکادر فنی که از بیرون کار ما را تماشامی کند و بهتر تصمیم گیری می کند. تیم یکسری ضعف هایی داشت که کواچ قبل از بازی آنها را گفت و از ما خواست تا انها را برطرف کنیم. فکر می کنم بچه ها به نحو احسن آنها انجام دادند . » 

 

عبادی پور با تاکید بر سخت بودن پیش بینی کردن مسابقات، گفت:«بازی های تیم ما با مسابقه سخت شروع می شودو از حالا قابل پیش بینی نیست.  درست است که  تیم چهارم لیگ جهانی شده ایم اما بقیه هم می آیند نتیجه خوبی بگیرند. ازحالا پیش بینی خیلی سخت است . » 

 

عبادی پوردر پایان خاطر نشان کرد:«من که نمی توانم فکر مربی را بخوانم.اما سعی می کنم اگر فرصتی برای بازی نصیبم شد، بهترین استفاده را ببرم و خودم را دوباره به اوثابت کنم. کواچ صد در صد روی ما حساب می کند . به هر حال ما بازیکن اوهستیم و فکر میکنم در دوبازی مقابل استرالیا کاری نکردم که نظر مثبت سرمربی نسبت به خودم را بگردانم. در این دو بازی سعی کرده ام گفته هایش را پیاده کنم.همه تلاشم کم کردن درصد اشتباهاتم بود.تا حدی هم موفق بودم. البته به صفر رساندن اشتباهات دردو بازی هم شدنی نیست. من کم کم اشتباهاتم را کم می کنم و امیدوارم در دو، سه   روز مانده به شروعرقابتها اشتباهاتم را 80-90 درصد کم کنم . »

 

عشق والیبال بازدید : 59 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی‌ تیم‌های گروه D ( گروه تیم ملی ایران ) در سالن «کراکوف آره‌نا» شهر کراکوف، دومین شهر بزرگ لهستان و در جنوب این کشور برگزار می‌شود. این سالن ظرفیت 15328 تماشاگر را دارد که شامل 11554 صندلی ثابت و 3774 صندلی موقتی است. پارکینگ‌های این مجموعه ورزشی نیز ظرفیت 1341 اتومبیل اعم از اتوبوس و سواری را دارند.

 

مسابقات گروه A در شهر وراکلاف، گروه B در شهر کاتوویتسه و مسابقات گروه C در شهر گدانسک برگزار می‌شود. بازی افتتاحیه نیز بین 2 تیم لهستان و صربستان برگزار خواهد شد.

 

عشق والیبال بازدید : 122 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش سایتاطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال کشورمان جهت حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان صبح دیروز وارد لهستان شد. بلندقامتان والیبال کشورمان طی سه روز آینده دو دیدار دوستانه مقابل استرالیا برگزار می کند و سپس با آغاز رسمی مسابقات پای در میدان رقابت با حریفان نامدار خود خواهند نهاد. ملی پوشان ایران سفری طولانی را پشت سرگذاشته اند که در زیر گزارش آن را می خوانید:

 

* ترافیک بالای خطوط هوایی میان ملی پوشان جدایی انداخت

تیم ملی والیبال بعداز 16 ساعت با ورود به بلهاتوف در هتل سانتین مستقر شد. این تیم که برای مسابقه های قهرمانی جهان با امریکا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک و پورتوریکو همگروه است، به دعوت استرالیا و برای بازی دوستانه زودتر به لهستان آمد. ملی پوشان والیبال ساعت 3:50 دقیقه بامداد دوشنبه به وین پرواز کردند و بعداز توقف دوساعت ساعته راهی ورشو شدند.تیم ملی والیبال اما به خاطر شلوغی پروازها طبق بلیتهایی که fivb گرفته بود در دو گروه و دو مسیر پروازی وارد ورشو شد. گروه دوم هم ساعت 5:40 دقیقه بامداد دوشنبه به مسکو پرواز کرد و بعداز توقف دوساعته راهی ورشو شده به گروه اول رسید. با ورود گروه دوم ،سفر دوساعته اتوبوس تیم ملی والیبال شروع شد. ملی پوشان والیبال بعداز طی مسافت 300 کیلومتری ورشو به بلهاتوف رسیدند. سفر 16 ساعته آنها با ورود به هتل سانتین تمام شد. هتل محل اقامت تیم pge skra است.  قهرمان باشگاه های لهستان و تیم چهارم اروپا.  ملی پوشان با رسیدن به هتل سانتین کشش 10 دقیقه ای انجام دادند و ساعت هشت شب هم شام خوردند و بعد هم استراحت کردند تا برای تمرین امروز آماده باشند.

 

* اتوبوس تیم سابق برناردی حامل کاروان والیبال ایران

اتوبوس زرد رنگ تیم سابق لورنزو برناردی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران را به بلهاتوف رساند. برناردی کاندیدای اول سرمربیگری ایران که فصل قبل سرمربی تیم اسکرای بلهاتوف بود، حالا در این فصل با هالک بانک یکی از باشگاه های ترکیه کار می کند. اما اتوبوس تیم سابق او که پشت آن به انگلیسی نوشته بود:«volleyball team»،«skra» البته جمله ای کوتاه به زبان لهستانی اسم باشگاه و افتخارات تیمش روی آن نوشته بود، حامل ملی پوشان ایران بود. البته اتوبوس تیم ملی والیبال را ماشین های پلیس لهستان اسکورت می کرد.

 

* 8 ملی پوش اجازه ورود نیافتند

گروه دوم تیم ملی والیبال با ورود به فرودگاه ورشو،15 دقیقه معطل شدند. گروه دوم که به محض ورود بعداز رد شدن از گیت باید به گروه اول که در اتوبوس جلوی فرودگاه ملحق می شوند اما دیرتر اجازه رد شدن از گیت را گرفتند. مسئول  گیت ورود اول به بهانه  نداشتن ادرس محل اسکان مهر ورود به خاک لهستان را در پاسپورت ایرانی ها نزدند، با پایان ساعت کار مامور اول، ایرانی ها منتظر ماندند تا بقیه به کارشان رسیدگی کنند. آنها که  انگار خبر از ورود گروه اول نداشتند وقتی متوجه شدند این هشت نفر ادامه تیم ملی والیبال ایران هستند، با صحبت تلفنی امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال بالاخره قانع شدند و بعداز یک ربع معطلی مهر ورود به لهستان را در پاسپورت گروه دوم زدند.

 

* کاروان ایران مهمان هم داشت!

ناتان روبرتز دریافت کننده تیم ملی استرالیا هم با اتوبوس ایران به اردوی تیمش در شهر بلهاتوف اضافه شد. بازیکن شماره سه تیم ملی والیبال ایران که چند روز دیرتر به لهستان امده، دیروز همزمان با ملی پوشان والیبال کشورمان وارد ورشو شد و با ایرانی ها همراه شد تا خودش را به اردوی استرالیا در شهر بلهاتوف برساند.

 

* بازتاب قابل توجه ورود تیم ملی به لهستان

گروه تلویزیونی لهستان ورود تیم ملی والیبال ایران به فرودگاه ورشو را پوشش خبری داد. آنها هنگام ورود ایرانی ها با کواچ سرمربی تیم ملی  والیبال و فرهاد ظریف لیبروی ایران مصاحبه کردند . تلویزیون لهستان در حالی که از ایران به عنوان یکی از مدعیان این دوره رقابتهای قهرمانی جهان اسم می بردند، مدام گزارش ورود تیم ایران را در فواصل مختلف پخش می کردند. تیم ملی ایران بعد از استرالیا دومین تیمی است که وارد لهستان شده است.

 

* هوای سرد همه را غافلگیر و قائمی را مریض کرد

هوای سرد بلهاتوف ملی پوشان را غافلگیر کرد و موجب شد تا امیر خوش خبر به سرعت اقدام به خرید و تهیه کاپشن برای بازیکنان کند. فرهاد قائمی نیز روز گذشته دچار بیماری سرماخوردگی شد و زیر سرم رفت که این موضوع موجب نگرانی کادر فنی تیم ملی شده است. دکتر سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در این خصوص گفت: «قائمی از دیشب دچار سرما خوردگی شد که به بلافاصله روند درمانی وی را آغاز کردیم و با مصرف آنتی بیوتیک و سرم و استراحت سعی می کنیم وی را به شرایط تمرین برگردانیم و احتمالا از فردا تمرینات خود را آغاز می کند.»

 

* برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل استرالیا

برنامه ریزی برگزاری دو دیدار تدارکاتی ایران و استرالیا پیش از آغاز رقابت های قهرمانی جهان موجب شد ایران به واسطه قولی که استرالیا داده بود، پنج روز زودتر به بلهاتوف بیاید تا ضمن برگزاری دو دیدار دوستانه تمرینات خود را در این شهر پیگیری کند. بر اساس برنامه اعلام شده، ملی پوشان امروز دو جلسه تمرین خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند و فردا صبح هم یک جلسه تمرین خواهند داشت. ساعت 18 عصر به وقت بلهاتوف و 20:30 شب به وقت تهران اولین بازی خود را با استرالیا را انجام دهند. تیم ملی والیبال پنج شنبه صبح استراحت می کند تا دومین و آخرین بازی دوستانه اش  را  همان ساعت 20:30 به وقت تهران با استرالیا انجام دهد.


درباره ما
Profile Pic
باسلام! این وب با هزینه های شخصی ساخته شده تا دراختیار شماعزیزان والیبالی قراربگیرد. خواهشمندیم بانظرات خود مارو درهرچه بهتر شدن این گروه یاری بفرمایید. صفحه فیسبوک ماهم باعنوان(عاشقان والیبال ایران)فعالیت میکند. درخواست تبادل لینک و تبلیغات رو با فرم تماس باما دریمون بزارید. عضویت وفعالیت در انجمن و ارسال پست در صفحه اصلی سایت هم امکان پذیراست. باتشکر..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 3,473
  • کدهای اختصاصی